Effektive økonomiløsninger på jeres præmisser


Vores kerneydelser er assistance inden for økonomistyring og regnskabsservice i små og mellemstore virksomheder. Vi tilbyder fleksible og professionelle løsninger, som tilpasses behov og ønsker for den enkelte virksomhed, uanset om virksomheden er nystartet eller allerede etableret. Vores løsninger er baseret på hel eller delvis overtagelse af økonomifunktionen i virksomheden, samt regnskabsassistance ved årsafslutning, ferie, barsel, sygdom, spidsbelastningsperioder m.m.

Derudover tilbyder vi løsninger til andre bemandings- og administrative opgaver, som kan opstå i økonomifunktionen. Uafhængig af hvilke løsninger der ønskes, udføres de professionelt, med høj kvalitet, samt inden for den aftalte tidsfrist. Vi ligger stor ære i at levere professionelle ydelser og kompetencer af høj kvalitet, gennem vores ekspertise, faglighed og engagement. Vores løsninger tager udgangspunkt i en struktureret og praktisk tilgang, hvilket danner grundlag for effektive beslutninger.

Arcesso hjælper virksomheder med midlertidige stillingsbesættelser helt fra bogholderniveau til controllerniveau og op efter. Vores medarbejdere har praktisk såvel som teoretisk erfaring og er i besiddelse af engagement og ansvarlighed.



Arcesso assisterer bl.a. med følgende:


Ønsker du at høre, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed, så kontakt os på telefon nr. 32 14 04 75 eller på mail: info@arcesso.dk

Hent brochure